- Wat zijn je sterke lijnkaarten?
- Hoe gebruik ik uw hulpprogramma voor delen zoeken?
- Hoe een bestelling plaatsen?
- Er staat geen prijs op de productpagina - Wat moet ik doen?
- Wat zijn verzending manier?
- Welke betalingsmethoden biedt u aan?
- Kan ik netto-voorwaarden krijgen?
- Wat is de garantie op de onderdelen die u verkoopt?
- Waar is ARIAT gevestigd?
- Wat is uw kantooruren?
- Wat zijn je sterke lijnkaarten?
Onze belangrijkste voordeelmerken zijn ALTERA, Broadcom, MAXIM, ATMEL, CYPRESS, VISHAY / IR, NXP, Diodes, INFINEON, NS, TOSHIBA, Lattice, Cypress, PMC, Intersil, IDT, IXYS, Fujitsu, SEMICRON, EUPEC, MITSUBISHI, POWEREX enz.
Speciaal voor de IC-chips en IGBT-modules.
- Hoe gebruik ik uw hulpprogramma voor delen zoeken?
We hebben onze inventaris snel en gemakkelijk doorzocht vanaf elke locatie op onze site. Klik bovenaan een webpagina, voer eenvoudig uw onderdeelnummer in en klik op "Zoeken". U krijgt een reeks resultaten, zoek het onderdeel dat u zoekt. Dan kunt u een offerteaanvraag indienen en een verkoopmedewerker neemt binnenkort contact met u op over de prijs en levering.
- Hoe een bestelling plaatsen?
Door een offerteaanvraag in te dienen op de website door het formulier in te vullen of door contact op te nemen met het ARIAT-team via e-mail Info@ariat-tech.com, vergeet niet om het exacte onderdeelnummer, de vereiste hoeveelheid en de fabrikant aan te geven.
- Er staat geen prijs op de productpagina - Wat moet ik doen?
Bel of mail ons op Info@ariat-tech.com of voeg Skype: ariat-tech toe om de prijs te controleren. Wij zullen onze offerte voor u aanbieden en na uw bevestingsbestelling zullen wij onze proformafactuur voor u verzenden om de betaling te verrichten.
- Wat zijn verzending manier?
We verzenden wereldwijd met behulp van de belangrijkste internationale koeriers zoals DHL, FedEx, UPS, TNT en EMS of HongKong mail. We kunnen ook het vrachtaccount van de klant gebruiken. standaard levertijd is 2-5 werkdagen afhankelijk van de bestemming. Andere verzendmethoden kunnen worden besproken. We streven ernaar om aan de behoeften van elke klant te voldoen!
- Welke betalingsmethoden biedt u aan?
Wij accepteren T / T-betaling op voorhand voor de eerste bestelling van nieuwe klanten. Betalingsmethoden: Bankoverschrijving (T / T), Western Union, PayPal (creditcard). Wij accepteren betaling via bankoverschrijving (T / T) en andere betaalwijze voor speciale klant. T / T bankkosten USD 8,40 tot USD 30,00, HK HSBC tot HK HSBC, hebben geen kosten nodig. Houd er rekening mee dat wij betaling in USD en EURO, GBP, HKD accepteren.
- Kan ik netto-voorwaarden krijgen?
We hebben een groot aantal klanten, variërend van doorlopende terugkerende klanten tot eenmalige kopers. Netto-voorwaarden kunnen worden uitgebreid om klanten na een geslaagde betalingsgeschiedenis bij ons te herhalen.
- Wat is de garantie op de onderdelen die u verkoopt?
We garanderen de kwaliteit gedurende 60 dagen of langer, omdat de onderdelen zijn verzonden. Al onze onderdelen worden geleverd met ons eigen certificaat van overeenstemming dat garandeert dat de onderdelen aan alle specificaties van de fabrikant voldoen. Als de onderdelen die u ontvangt niet voldoen aan de specificaties voor vorm, pasvorm en functie van de fabrikant, zullen wij de onderdelen vervangen of uw geld terugbetalen. Ons beleid is: als de onderdelen bij binnenkomende inspectie om niet-functionele redenen worden geweigerd, moet u binnen zes werkdagen contact met ons opnemen om een RMA aan te vragen. Als u tijdens de productie, installatie of testen storingen of problemen met de onderdelen ondervindt, neem dan contact met ons op: Info@ariat-tech.com
- Waar is ARIAT gevestigd?
We zijn een team van meer dan 26 professionals op locaties in Hong Kong en ShenZhen. De meeste zendingen vinden plaats vanuit ons magazijn in Hong Kong.
- Wat is uw kantooruren?
Onze openingstijden zijn ma. tot en met vrijdag AM9: 30 --- PM11: 00 Sat. AM10: 00 --- 12:00 (Standaardtijd China)
Meer vragen of vragen, stuur ons een e-mail. Ons e-mailadres: Info@ariat-tech.com